Wikia

William Warner.jpg

Dokter William Warner was een chirurg in de luchtmacht van de Verenigde Staten, gestationeerd op Stargate Command.

BiografieEdit

1997Edit

Dokter Warner probeerde een Goa'uld die Majoor Charles Kawalsky geïnfecteerd had te verwijderen. De operatie leek succesvol te zijn, maar uiteindelijk bleek alleen een dood omhulsel verwijderd te zijn.[1]

Verscheidene maanden later, nadat er iets vreemds was gevonden dat zich had gehecht aan het hart van Cassandra, de enige overlevende van de planeet Hanka, voerde hij een kijkoperatie uit en slaagde hij erin monsters van het vreemde voorwerp af te schrapen voor onderzoek. Hij kon het uiteindelijk niet verwijderen, omdat Nirrti het beveiligd had zodat het Cassandra zou doden als er mee gesjoemelt werd. [2]

1998Edit

Toen de Spirits die de spirituele gidsen van de inwoners van PXY-887 imiteerden Stargate Command geïnfiltreerd hadden was Warner een van de vele personeelsleden die verdwenen dankzij hun krachten. Een van de aliens, Xe'ls, deed alsof hij Warner was totdat hij ontdekt werd door SG-1 en werd neergeschoten met een Zat'nik'tel. [3]

1999Edit

Toen Kolonel Jack O'Neill en dokter Janet Fraiser geïnfecteerd raakten door een van Ma'chello's organismen legde hij Majoor Samantha Carter uit hoe ze een proteïne markering in haar bloed, een overblijfsel van Jolinar of Malkshur, kon isoleren zodat ze het veilig aan O'Neill en Fraiser kon toedienen. [4]

ReferentiesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki